Najlepsze produkty na wypadanie włosów

Dzisiaj zapraszam Was na post związany z wypadaniem włosów,powoli zbliża się wiosna a co za tym idzie ,może nam dokuczać sezonowe wypadanie włosów ,trochę większe niż zazwyczaj.
Dlatego chce się dziś podzielić z Wami moimi najlepszymi produktami na wzmożone wypadanie włosów ,jakie dotychczas udało mi się używać

 Ta wcierka ma ode mnie ogromny plus za mega wygodne opakowanie, warto je sobie nawet zostawić i przelewać do niego inne wcierki, które już tak wygodne nie są. Nie ma typowo mocnego zapachu czarnej rzepy, wręcz przeciwnie pachnie przyjemnie i ziołowo. Zawiera alkohol, ale mnie to nie przeszkadzało,bo miałam nadzieje że dzięki temu włosy nie będą wyglądać na przetłuszczone ,niestety ta wcierka ma tendencje do obciążania ich,więc stosuję ją jedynie przed myciem.Po około dwóch tygodniach od momentu rozpoczęcia kuracji wcierką, zaobserwowałam zmniejszoną ilość wypadających włosów. 

Działa rewelacyjnie. Ogranicza wypadanie, wspomaga porost. Kolejnym plusem jest wysyp "baby hair";-)
Lotion ma bardzo intensywny ziołowy zapach - jednym ten zapach nie odpowiada, dla innych jest przyjemny.
Produkt ten należy używać systematycznie, żeby zaobserwować efekty. Wydajność zależy od... opakowania. Zużyłam ich kilka i niektóre zużywały się szybciej, niektóre wolniej. A skórę spryskuję bardzo obficie.. ale według mnie jestwydajnym produktem i spokojnie wystarcza na ok. 2,5 miesiące kuracji

Cena jest kwestią dyskusyjną bo waha się w granicach 20-40zł



Jak mówi producent zawiera biologicznie czynne substancje stymulujące wzrost włosów: Trichogen, Polyplant Hair, aktywny biologicznie wyciąg z bursztynu oraz witaminy A, E, F i d-pantenol.A w praktyce Wcierany w skórę głowy, jantar pobudził u mnie wzrost wielu nowych "babyhair" - małych, nowych włosków na głowie. Po dłuższym użytkowaniu włosy się zagęszczają i nieco wzmacniają. Odżywka jest fenomenalna, nakładana na suche włosy w ogóle ich nie obciąża ani nie przetłuszcza, a powoduje lekkość kosmyków
Zużyłam dwie buteleczki tej wcierki, prawdę mówiąc - stosowałam ją głównie w celu zwiększenia porostu włosów. Na początku nie było żadnego efektu, ale po mniej więcej 3-4 tygodniach regularnego stosowania zauważyłam, że wypada mi nieco mniej włosów. Po jeszcze dłuższym okresie zaobserwowałam wyraźne zmniejszenie przetłuszczenia na skórze głowy a także malutkie baby hair.Nie obciąża włosów z czego się bardzo ciesze







Znacie moich faworytów ? Jak radzicie sobie z wypadaniem włosów ?
Oczywiście podstawą jest dobra dieta a w przypadku poważnych problemów z włosami wizyta u dermatologa bądź trychologa,jednak gdy Wasze problemy nie są na tyle poważne można pomóc sobie wcierkami :) 


Buziaki miłego wieczoru :) 

1 komentarz:

  1. Na wypadanie bardzo pomogła mi kozieradka, dosłownie po kilku użyciach :):)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Vegan Curly Hair , Blogger