Czyżby olej idealny ?-trochę o olejku makadamia

Dzisiaj zapraszam Was na post opowiadający o mojej przyjaźni z olejkiem makadamia .Miałam dodać ten post już bardzo dawno,lecz zagubił się w wersjach roboczych.



Może najpierw trochę o działaniu olejku makadamia:

  • silnie ujędrnia i napina zwiotczałą skórę,
  • stymuluję mikro krążenie skórne oraz pracę układu limfatycznego,
  • skutecznie pomaga zwalczać cellulit (należy wmasowywać codziennie w uda i pośladki),
  • zapobiega powstawaniu rozstępów,
  • nawilża, odżywia  i regeneruje skórę suchą i łuszczącą się,
  • chroni przed szkodliwym działaniem słońca,
  • stosowany przy łamliwych i suchych włosach,
  • znakomity jako olejek do masażu,
  • łagodzi podrażnienia skóry spowodowane opalaniem
  • leczy niewielkie uszkodzenia skóry,
  • odżywia skórę w witaminy: A, B, E oraz składniki mineralne.

Oczywiście dla mnie jako włosomaniaczki ważną rzeczą było to jak będzie działał na moje włosy i nie zawiodłam się.
Jest wspaniały.Używałam go do olejowania włosów,Maprawdę jest różnica w wyglądzie włosów,jeżeli przed myciem włosów je naolejuje olejkiem makadamia a kiedy nie.Włosy są nawilżone,miękkie i nie przyklapnięte.Miałam obawy czy szamponu które stosuje domyją olej z moich włosów,ale nie zdażyło mi się abym nie domyła włosów.




Olejek makadamia okazał się moim ulubieńcem,na początku nie zauważam większej różnicy ale teraz patrząc na moją twarz muszę stwierdzić,że ten olejek świetnie działa na moją twarz.Może nie radził sobie z trądzikiem ale za to świetnie wyrównymwał koloryt skóry i sprawiał ,że była jednolita i mięciutka :)

Drugą zaletą ,za którą go pokochałam to wydajność,nie wierzyłam za bardzo dziewczynom które pisały na blogach,że starcza im ten olej na tak długo,ale to prawda.


Oczywiście nie mogłabym nie wspomnieć  o jego świetnym działaniu na włosy-jest  jednym z moich ulubionych olejów do włosów.Moje końcówki są  wysokoporowate a on na nie świetnie działa,nawilża wygładza.Czego chcieć więcej ? :)

Chciałabym w prawdzie więcej :) Mam na myśli rozdwajanie się włosów,niestety u mnie on nie wpłynął pozytywnie na wytrzymałość moich końcówek.Tak jak szybko się rozdwajały przed olejkiem tak szybko rozwajają się po :(  


Może jego minusem, jest zapach.Nie wiem jak go określić,ale dla mnie nie jest on przyjemny-ale biorąc pod uwagę jego działanie ,to nie ma co patrzeć na zapach. Ja miałam jeszcze problem z dostępnością, mieszkam w małej miejscowości więc muszę się zdać na zakupy online,ale w większych miastach można go spotkać stacjonarnie.




A może któraś z Was go używała ? Co o nim sądzicie ?




Pozdrawiam cieplutko :*



PS.Jutro rano postaram się dodać post z moimi nowościami,bo dzisiaj już nie mam jak zrobić zdjęć :)
I  trzymajcie za mnie kciuki,bo jutro z samego rano wybieram się na mój pierwszy w życiu poranny jogging. :D
i
Odkryłam,że mały sklepik w jednej z piwnic na osiedlu do którego mam 10 minut prawdopdobnie ma w swoim asortymencie rosyjskie kosmetyki !! Jutro idę wszystko obadać,co jest i w jakiej cenie,mam tylko nadzieje,że w sobotę będzie otwarty :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Vegan Curly Hair , Blogger