Nowości

Dzisiaj zapraszam Was na post z nowościami kosmetycznymi i nie tylko.Trochę się tego uzbierało,a ja tak miałam oszczędać :) Jak zawsze nie wyszło.




Tak jak pisałam w którymś poście,zamówiłam akcesoria do ćwiczeń :).

Skusiłam się na gumki z Pepco,ładne kolory i cena 4,99zł ale niestety jakość niezbyt dobra.Przy moich cieniutkich i rzadkich włosach nie są w stanie utrzymać nawet koczka :( No cóż wykorzystam je do warkocza,

Skusiłam się na lakiery ,promocja -40% zmusiała mnie do ich zamówienia :)



Skończyłam już dawna mój płyn z Loreala, i skusiłam się na Garniera,12 zł za 400 ml to świetna cena.Niestety po paru użyciach OKROPNIE mnie zapchał :( 


Zgłosiłam się do akcji testowania olejku pomarańczowego firmy http://www.ecoasili.pl/ prowadzonej przez Paulinę z bloga http://caipiroska1.blogspot.com





Zamówienie z Tołpy.


Za całe zamówienie razem z przesyłką zapłaciłam chyba około 19 zł ,więc mniej niż za sam płyn miceralny.Kupiłam jedynie tą maseczkę-peeling(może pomoże mi z tym wysypem po Garnierze)a płyn i próbki były gratisem :)



I to wszystko :) 


A co Wam udało się upolować w ostatnich dniach marca ?

Pozdrawiam cieplutko :*

2 komentarze:

  1. Oho.. skakanka :D też muszę zacząć skakać :D Ja w marcu nie kupiłam nic, bo sobie ustaliłam miesiąć bez kosmetyków, co by pokończyć trochę zapasów..za tydzień ruszę na łowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo z tą Tołpą to ci się udało :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Vegan Curly Hair , Blogger