Aktulizacja włosowa -25cm

Tak jak pisałam dzisiaj czas na aktulizacjie.Co prawda aparat jest nadal w naprawie więc dzisiaj posłużyłam się komórką.Mam nadzieje że podzielicie w chociaż części mój zachwyt nad nową fryzurą. :) Początek miesiąca dla moich włosów był ciązki ,niezbyt dobrze zniosły pobyt w szpitalu ale po fizycie u fryzjera odżyły :)



Czego używałam


Balsam Mrs Potters do włosów suchych
odżywka Deba
Maska Kallos Color z olejem z lnu
odżywka Isana do włosów kręconych
szampon Nivea intense repair
olejowe seum-olej arganowy+odżywka Deba+woda
wcierka z kozieradki


A teraz czas na zdjęcia



!!!






I jak się Wam podoba moja nowa fryzura ?

Ja jestem bardzo zadowolona.Włosy świetnie się układają,wreszcie mogę robić koka czy warkoczyka i włosy nie wyglądają jak siedem nieszczęść.Nie ma już odgnieceń a są tylko łądne fale i objętość.Włosy wyglądają naprawdę o wiele grubsze.

Pozbyłam się 25cm włosów to jest bardzo dużo,ostatni raz tak krórkie włosy miałam kiedy kończyłam przedszkole.Moje włosy bez przyspieszczy rosną 0,5 cm więc to bardzo mało i szybko nie odzyskam dawnej długości.

Ale jeszcze nie wiem czy będę je zapuszczała teraz.Chcę zobaczyć jak będą się zachowywać jak trochę podrosną czy nadal będą tak dobrze się układać.

Co prawda już nie mogę zrobić koka na dużym wypełniaczu ale i tak jestem zachwycona.
Włosy nie puszą się,ładnie się układają i to mi się bardzo podoba 

Na początku miesiąca i teraz dzielnie wcieram kozieradkę.Na czas pobytu w szpitalu musiałam sobie odpuścić wcieranie.Jak na krótki okres czasu wcierania jej jestem ZACHWYCONA. Przedłuża ona świerzość moich włosów do 4 DNI.

Dodatkowo łykam Humavit z witaminami A,C,E ,jeszcze nic o nich nie mogę powiedzieć ale mam nadzieje że sprawdzą się,bo naczytałam się o nich wiele dobrego.



Więc to wszystko na dzisiaj a ja dalej idę nadrabiać zaległości na Waszych blogach,jutro będzie post z moimi planami pielęgnacyjnymi na maj :)

I co sądzicie o moich włosach ?

Pozdrawiam cieplutko :*

12 komentarzy:

  1. Świetnie teraz Twoje włosy wyglądają. I niesamowicie zyskały na objętości! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porównaniu z przedtem to objętość teraz mają ogromną :)

      Usuń
  2. To była jedna z Twoich najlepszych decyzji :-) Super jest teraz :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie sie zagesciły i sa teraz piekne! dobra decyzja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna z najlepszych decyzji jakie zrobiłam dla moich włosów :)

      Usuń
  4. CUDO!!!Kochana niesamowicie wyglądają-połysk,zagęszczenie i fascynujący skręt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :* Bardzo się cieszę że tak piszesz :)

      Usuń
  5. Bardzo fanie się teraz układają, wyglądają naprawde dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio też ścięłam włosy o dość sporo, bo już niestety się nie nadawały do niczego, a teraz jestem zadowolona jak nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem zadowolona kiedyś musiałam myć włosy codziennie teraz robie to co 3-4 dni :)

      Usuń
  7. Bardzo ładnie Ci się kręcą włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmiana naprawdę na plus, teraz będą pięknie rosły :))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Vegan Curly Hair , Blogger