WRACAM Z WAKACJI

W końcu po tak długim czasie mogę zasiąść do komputera i napisać post :) Przez bardzo wolny internet nad morzem nie miałam jak do was pisać,ale teraz to się zmieni mam już tyle pomysłów na posty a czasu ciągle brakuje .Reklamówka z pustymi produktami pęka w szwach więc pora na denko.W każdym razie , za chwilkę bięgne zrobić sobie wodę z cytryną ,włącze Dr House i zaczynam pisać posty :) 

W wy już po wakacjach czy jeszcze przed ? :) Planujecie jakieś wyjazdy ? :)

Pozdrawiam :*

4 komentarze:

  1. Ja jestem dopiero przed urlopem. Morze czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ah, a ja wakacji nie mam ;( praca, praca, praca ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wakacje mam dopiero w październiku, :) fajnie, że odpoczywałaś nad morzem

    OdpowiedzUsuń
  4. A co z rozdaniem??

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Vegan Curly Hair , Blogger