Przegląd promocji







S3 viewer small rossek 043



S3 viewer small rossek 037


S3 viewer small rossek 066
S3 viewer small 14
S3 viewer small 02 
-30% na Himalaya ,a ja miałam oszczędzać 

S3 viewer small 04


S3 viewer small rossek 099


S3 viewer small lidl 29

Coś dla włosów i skóry czyli mikser,ja już zaczęłam robić koktajle póki co wykorzystuje jeszcze mrożone owoce ale już nie mogę doczekać się na prawdziwe polskie truskawki :) 
Ja rok temu kupiłam z Lidla blender i działa jak torpeda :)



Buziaki :)

6 komentarzy:

  1. Tyle tych promocji a ja usiłuję zwalczyć nałóg zakupowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zaciekawiły mnie te nowości do stóp Delii, będę musiała się im bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja do Biedronki muszę się udać:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mikser to by się na lato przydał, oj przydał. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie kupiłabym ten mikser stojący z Lidla, ale gazetka od 3 czerwca - u mnie się już pewnie na niego rzucili :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem kremu do stóp Delii, może się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Vegan Curly Hair , Blogger