Biolaven płyn micelarny

Płyny micelarne to jeden z moich ulubionych sposobów usuwana makijażu. Demakijaż jest jedna z najważniejszych etapów pielęgnacji naszej cery.Przez niedomyty makijaż nasza cera bardzo cierpi,co skutkuje pogorszeniem wyglądu a także wysyp krost .Dlatego tak ważny jest nasz demakijaż ,równie ważny co czynności które wykonujemy po nim .








Pierwsze co spodobało mi się w tym płynie to opakowanie,bardzo lubię takie proste opakowania.Rzeczą która mnie zauroczyła to zapach ,jest on lekko winogronowy i lawendowy-dla niektórych jest on bardzo uciążliwy i męczący jednak dla mnie jest on bardzo przyjemny i odprężający ,charakterystyczny dla marki Biolaven.

Opakowanie ma 200 ml i wystarczyło mi na półtora miesiąca stosowania,warto go szukać na promocjach bądz   aptekach internetowych.Ja go kupiłam w zestawie z dwoma kremami za 40 zł więc cena była bardzo okazyjna.Cena płynu waha się między 13-17 zł w zależności od sklepu.

Mój makijaż składa się z cieni do brwi,tuszu i kremu BB i takim zestawem płyn marki Biolaven sprawdzał się bardzo dobrze,domywał makijaż i co ważne dla osób o wrażliwych oczach nie szczypał.

Niestety jego jedynym minusem jest to że pozostawiał lekką lepką warstwę na twarzy.Czego bardzo nie lubię,jednak kiedy nakładam od razu krem wieczorem nie odczuwałam już tej lepkości .
Skład tego płynu jest naprawdę dobry i delikatny.

Aqua, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Coco-glucoside, Vitis Vinifera Seed Oil, Panthenol, Hydrolyzed Oats, Lactic Acid, Sodium Benzoate, Cyamopsis Tetragonoloba Gum, Lavandula Angustifolia Oil, Parfum.
Mamy w składzie olej  z pestek winogron ,olejek lawendowy,pantenoll, proteiny owsa i kwas mlekowy. 
Mimo nawet tego uczucia lepkości skuszę się na niego ponownie ponieważ i tak  nakładam olej bądź krem wieczorem a jego działanie i obłędny zapach  skutecznie mnie do niego przekonują. 


Znacie go ? Ja mam ochotę jeszcze  na płyn micelarny Vianek

Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Vegan Curly Hair , Blogger