1+1 gratis-wielka promocja Rossmanna


Jak wiecie Rossmann z okazji dnia kobiet ,ogłosił dwu dniową promocje 7 i 8 marca możemy kupić dezodoranty,perfumy i produkty do włosów 1+1 gratis.Postarałam się i udało mi się wstawić tego posta już dziś żebyście dowiedziały o tej promocji,która według mnie jest dosyć słabo nagłaśniana,u mnie w Rosssmanie były informacje tylko w postaci kartek włożonych do koszyków,gdyby nie fb nie dowiedziałabym się o niej.
 1. Loton Oil therapy jojoba-wersja kokosowa tego olejku to było mistrzostwo świata,więc na spróbowanie wzięłam również tą wersję.Ma całkiem dobry skład,a także lubię je ze względu na dobry dozownik w kształcie pompki
2.Isana odżywka dodająca objętości,pamiętam że kiedyś,kiedyś Callmeblondie pokazywała tą serie na swoim kanale,i tak w ramach testowania przygarnęłam ją.
3.Olejek do mycia ciała Isana -mój wielki ulubieniec nie zliczę ile już opakowań zuzyłam,nie podrażnia mojej przesuszonej skóry,z którą ostatnio mam dużo kłopotów
4.Isana odżywka do włosów brąz-co prawda skład nie zachwyca jest bardzo przeciętny,ale wzięłam ją z racji z tego że wiem że czasem takie kosmetyki potrafią zaskoczyć i okazać się fajnymi produktami.
5.Isana Anti frizz spray-nowość w mojej kosmetyczce i w Rosssmanie-nigdy wcześniej nie widziałam tego spray,ma on chyba być zamiennikiem poprzednich spray'ów od Isany które zostały wycofane, 



6.Isana ozywka oil care-miałam już jedno do niej podejście około  rok temu i mnie nie zachwyciła,jednak postanowiłam dać jej nową szanse bo przez ten czas zmieniły się moje włosy i moje oczekiwania wobec nich
7.Loton oil therapy-kolejna sztuka mojego ulubieńca
8.Alterra szampon do włosów-produkty Alterry bardzo lubię,nie są drogie a moje włosy bardzo je lubią,dobrze domywają oleje i nie sprawiają że moje włosy są oklapnięte.
9.Kolejna sztuka olejku od Isany
10.I kolejne opakowanie olejku Loton,będę miała czym nawilżać ciało i włosy :)
11.Olejek do włosów Isana,miałam tą'żółtą' wersje tego olejku i zbyt mocno obciążała moje włosy więc mam nadzieje że ta będzie lżejsza
12.Alterra szampon-kolejny egzemplarz szamponu,co prawda nie robią one szału ale nie oczekuje zbyt wiele od szamponu
13.Isana 13w1 -dosyć nowy produkt w ofercie Rossmanna,maska 13w1 ,ta nazwa od razu kojarzy mi się z EVeline i ich niezliczonymi obietnicami 18w1,9w1 itp :) No zobaczymy czy sie polubimy
14.Ekspresowana maska Isana-kupiłam wersje do włosów farbowanych jak i suchych,która nie załapała się do zdjęć. Jeszcze nigdy ich nie używałam.Co prawda myślałam ze jest to bardzo silikonowa maseczka,a co mnie zaskoczyło na wersji do włosów farbowanych napisane jest że jest bez silikonu.
15 Loton oil thepapy-ostatnie w tym poście opakowanie moje olejku.


I to tyle,jak widzicie troszkę poszalałam i kupiłam parę produktów,bo powiem szczerze pomimo że prowadzę bloga nie lubię zbyt dużo wydawać na kosmetyki więc dla mnie takie promocje to raj :)
Dzisiaj jeszcze będę w okolicy Rossmana więc może na coś jeszcze się skuszę,może coś z Biowava ? :)

2 komentarze:

  1. Bardzo korzystna promocja ale rzeczywiście nie jest o niej głośno bo dowiaduję się o niej od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam szampon i drugi dostałam gratis :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Vegan Curly Hair , Blogger