Kremy Eveline bioHyaluron 4D 40+

Dzisiaj będzie o kosmetykach do twarzy które oddałam mojej mamie do testowania z paczki od Eveline. W końcu udało mi się od niej wyciągnąć wszystkie informacje i co zauważyła podczas używania tych kremów więc pora na recenzje.








Krem na noc:
-wygodna aplikacja
-dobre nawilżenie
-uczucie miękkości
-delikatna warstwa zostaje na twarzy

Krem na dzień:


-wygodna aplikacja
-niewystarczające nawilżenie
-delikatnie ściągnięcie
-wygładzenie
-nie roluje się pod makijażem

Krótko i na temat ,tyle udało się wyciągnąć z mojej mamy. Od siebie dodam że kremy zamknięte są w szklanych słoiczkach, niestety nie zrobiłam ich zdjęć bo oddałam mamie jeszcze zapakowane. Występują w wariantach  40+,50+,60+,70+.Jak widać po opinii mojej mamy lepiej się sprawdził krem na noc. Moja mama jest posiadaczką cery suchej, z widocznymi już zmarszczkami lecz w bardzo dobrej kondycji jak na kogoś kto nie przepada za pielęgnacją twarzy –to ja zazwyczaj kupuje mojej mamie kremy i maseczki i pilnuje żeby zużywała to.



Buziaki :*

2 komentarze:

  1. Ja miałam wersję dla nieco młodszych z tej serii i byłam średnio zadowolona. Nie był zły, ale rewelki tez nie było.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Vegan Curly Hair , Blogger