Małe zakupy w Rossmanie

Choć nie planowałam wcześniej tych zakupów ,zostałam skuszona przez nową gazetkę promocyjną Rossmanna,gdzie za dwa produkty pielęgnacyjne do włosów z Alterry płaciliśmy 9.99 zł ,więc jak dla mnie to super bo Alterre bardzo uwielbiam :) Wcześniej była promocja na szampony 2 za 9.99 zł



Skusiłam się na dwie maski nawilżające(akurat były dwie ostatnie,choć byłam 10 minut po otwarciu) ,dwie odżywki i dwa szampony tym razem wzięłam wersje których jeszcze nie użyłam z kofeiną i do włosów delikatnych

Do koszyka wpadł również balsam z Bielendy,akurat były za 11,99 zł .W wyszczuplanie nie wierze,ale te balsamy antycellulitowe zazwyczaj ładnie napinają i nawilżają skore a to mi się przyda bo od 13 roku życia ma rozstępy i cellulit choć zdrowo w miarę się odżywiam,uprawiam sport i nigdy nie schudłam więcej niż 3 kg ,takie życie a moja mama nie ma w ogóle takie problemu .. :/


To więc tyle ,póki co chyba dalszych zakupów nie planuje kosmetycznych ,bo zmierzam  zrobić większe zamówienie na kosmetyki rosyjskie  i muszę trochę przycisnąć pasa :)



A wy co ostatnio kupiliście ?

Buziaki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Vegan Curly Hair , Blogger