wcieranie maści końskiej,O'herbal | aktualizacja włosowa

Dzisiaj zapraszam Was na aktualizacje włosową,dawno nie było jej przez to że raczej moje włosy gwałtownie się nie zmieniała,cały czas używałam tego samego i nie było sensu tworzyć nowego posta.Jednak ostatnimi czasy moje pielęgnacja mocno się zmieniła,więc serdecznie zapraszam Was na aktualizacje :)


Zacznijmy od mycia ,do oczyszczania włosów nadal służy mi szampon Barwy z czarną rzepą, i z całego serca mogę Wam go polecić,Bardzo dobrze oczyszcza włosy z nagromadzonych kosmetyków ,oczywiście włosy po jego użyciu potrzebują odżywki,ale to normalne w przypadku tak oczyszczających szamponów,używam go średnio co dwa tygodnie.A nacodzień myje włosy szamponem O'herbal przeznaczonego do włosów cienkich który ma nadawać objętości,czy nadaję jakoś specjalnie objętości to nie zauważyłam ale fajnie myje ,nie podrażnia i domywa wszelkie oleje.Kosztował mnie na promocji 14,99 zł za 500 ml


Jako odżywki stosuje balsam również marki O'herbal(niech żyją promocje w Rossmannie :D )Póki co zapowiada się na naprawdę dobrą odżywkę .Zawsze miałam problem z włosami gdy używałam suszarki,nie chciały się układać i były bardzo spuszone,a w przypadku tej odżywki,po wcześniejszym olejowaniu olejek z Vianka, włosy całkiem fajnie się układają i tak mocno nie puszą.
Moja obecnie jedyna maska jest to słynna drożdżowa maska pobudzająca wzrost włosów,chociaż przyznam się szczerze tak często jej nie używam ,bo zwyczajnie brakuje mi czasu.

Ale najważniejszy punkt w mojej obecnej pielęgnacji jest to maść końska ,którą używam w celu przyspieszenia porostu moich włosów.I szczerze muszę przyznać że jestem z niej bardzo zadowolona.Mogę używać jej nawet w dni które nie myje włosów ,ponieważ nie wpływa na ich wygląd,nie przetłuszcza skalpu i nie powoduje przyklapu.O ile moje włosy nacodzień rosną około 1 cm co jest standardowym przyrostem ,używając maści końskiej rosną około 2,5-3 cm ,oczywiście trudno mi do dokładnie zmierzyć ale naprawdę widzę ten przyrost.
Jako wcierki używam również a raczej denkuje bo zostało mi tylko odrobinę produktu Saponics,która według mnie jest całkiem dobra ale bez rewelacji,.

A i dziewczyny wszystkiego najlepszego z okazji Walentynek :)

Buziaki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Vegan Curly Hair , Blogger