Krem CC-lżejszy od podkładu ale czy lepszy ? -Eveline Magical CC



Od jakiś sześciu miesięcy stawiam głównie na kremy BB,a dokładnie jeden czyli Misha,oczywiście używam jeszcze podkładów ale w celu zużycia ich bo terminy ważności mnie ścigają.Kremy BB i CC decydowanie wole od tradycyjnych podkładów przez ich bardziej lekką konsystencją i efektem bardziej naturalnym niż po zwykłych drogeryjnych podkładach.W paczce od Eveline dostałam do przetestowania krem CC rozświetlający.Choć sama mam cerę mieszaną to produkty rozświetlające często mi towarzyszą ,nie lubię efektu płaskiego matu.










Od producenta:





Krem BB zamknięty jest w klasycznej tubce które pozwala dozować odpowiednią ilość produktu .Ja mam kolor jasny i dla mnie jako posiadaczki cery dosyć  jasnej jest on dla mnie odrobinę za ciemny-dla osób z porcelanową cerą będzie za ciemny ,u mnie dobrze rozprowadzony nie odcina się od koloru szyi.

 



















W dobrym stanie trzyma się około 5 godzin ,potem cera zaczyna się błyszczeć-ja mam do tego dużą tendencje niestety .Co do krycia jest dobre ,wiadomo nie kryje jak korektor, szczególnie że to tylko krem BB- taki udawany nie oszukujmy się to raczej podkład zmieszany z kremem niż prawdziwy krem BB który pielęgnuje naszą cerę.

Zdarza mu się podkreślać suche skórki-tak każdy produkt nałożony na cerę-pielęgnacja to podstawa.

Nie tworzy efekty maski ,co dla mnie jest wielkim plusem,nałożony na krem z filtrem też nie tworzy efektu ciasta,co zdarza  mi się z tym kremem BB od Eveline w takim niebieskim opakowaniu.



A wy co sądzicie o drogeryjnych kremach BB i CC? 
Ja uciekam zjadać mój  tort,to chyba jedyny plus obchodzenia kolejnych urodzin :)


Buziaki :*

1 komentarz:

Copyright © 2014 Vegan Curly Hair , Blogger