Krem Pharmaceris 10% kwasu migdałowego-walka o piękną cere




Jakiś czas temu ,dosyć dawno prawdę mówiąc skusiłam się na krem z kwasem migdałowym. Niby już nie mam trądzikowej cery jednak czasem przez pewien okres czasu nic mi nie wyskakuje a za kilka dni  mnie wysypuje. I wtedy czytając blogi i oglądając filmiki na YT wpadłam na krem od Pharmaceris. Jeżeli będziecie chciały go kupić to radzę Wam żebyście zajrzały najpierw do kilku aptek bo ja spotkałam się z dużą rozbieżnością cenową jeżeli chodzi o ten krem.







Sam krem zamknięty jest w opakowaniu ,które zalicza się do moich ulubionych czyli z pompeczką dzięki której mamy pewność że zużyjemy cały produkt co do ostatniej kropelki. Co do opakowania również nie mam zastrzeżeń ładne, proste-ja nie mam większych wymagań co do opakowań kosmetyków ,ważniejsze jest działanie.






Konsystencja jest dobra nie za gęsta ,nie za rzadka .Dla mnie idealna. Wystarczy mała ilość aby rozsmarować na twarzy. Co do wydajności ,czytałam że jest on bardzo wydajny zgadzam się jest wydajny ,ale miałam bardziej wydajne kremy. Opakowanie starczyło mi na około dwa i pół miesiąca stosowania.

 Cena tak jak pisałam na początku,różnie bywa ,można go spotkać od 30zł do prawie 50 zł ,więc jest duża rozbieżność.




A teraz najważniejsze czyli działanie, szczerze mówiąc bardzo się cieszę że od razu zdecydowałam się na stężenie 10 % kwasu migdałowego ,bo czuje że przy 5% stężeniu nie zauważyłabym efektów.

Nakładałam go niemalże codziennie wieczorem chociaż z małymi przerwami kiedy nie byłam w domu i nie miałam go przy sobie. Szczerze mówiąc nie zauważyłam fenomenalnych efektów po skończeniu całego opakowania. Nie można powiedzieć że jest zły jest bardzo dobry.

 Skład: 

Aqua -woda

 Mandelic Acid- kwas migdałowy

 Butylene Glycol -humektant - zapobiega wysychaniu kosmetykuodpowidzialny za prawidłowe nawilżenie skóry i włosów,

Glycerin -gliceryna

 Tromethamine-Nitrozamin(Prawie wszystkie znane nitrozaminy są rakotwórcze. Są zabronione przy produkcji kosmetyków, ale ich pochodne mogą wchodzić w reakcje z innymi składnikami (zwłaszcza z organicznymi związkami halogenowymi), i powodować, takie samo zagrożenie dla zdrowia źródłohttp://naturanazdrowie.blogspot.com/2011/01/lista-szkodliwych-substancji.html

 Isohexadecane -tworzy na powierzchni warstwę okluzyjną (film), która zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody z powierzchni (jest to pośrednie działanie nawilżające), przez co kondycjonuje, czyli zmiękcza i wygładza skórę i włosy

Dicaprylyl Ether -tworzy na powierzchni warstwę okluzyjną (film), która zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody

 Cyclopentasiloxane-emolient,wpływa na właściwości aplikacyjne kosmetyków - zapewnia łatwiejszą aplikację i rozprowadzanie preparatu na skórze i włosach

Cetyl Alcohol -zwiększa lepkość kosmetyków,zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody z powierzchni

 Sodium Polyacrylate-Emulgator polimerowy o właściwościach stabilizujących, zagęszczających i emulgujących

 Cyclohexasiloxane-silikon lotny, ułatwia rozprowadzanie kosmetyku na skórze

Cetearyl Alcohol-alochol tłuszczowy ,wpływa na lepkość gotowego produktu i poprawia właściwości użytkowe

 Xanthan Gum-zagęstnik, zwiększa lepkość preparatu

 Methyl Glucose Sesquistearate-działa nawilżająco, zmiękcza i wygładza skórę i włosy.

Ceteareth-20- Substancja myjąca usuwa zanieczyszczenia z powierzchni skóry i włosów

 Silica Dimethyl Silylate-środek przeciwpieniący,emolient
Środek przeciwpieniący / emolient / środek kontrolujący lepkość - See more at: http://e-naturalna.pl/2010/05/substancje-anty-pianotworcze/#sthash.QyINQhUc.dpuf
Środek przeciwpieniący / emolient / środek kontrolujący lepkość - See more at: http://e-naturalna.pl/2010/05/substancje-anty-pianotworcze/#sthash.QyINQhUc.dpuf
 Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Seed Extract-ekstrakt z słodkich migdałów

Methylparaben -substancja konserwująca, która uniemożliwia rozwój i przetrwanie mikroorganizmów w czasie przechowywania produktu,Składnik dozwolony do stosowania w kosmetykach w ograniczonym stężeniu. 

 Parfum-zapach



Co zauważyłam:



-mniejsza ilość wągrów, zaskórników-to były jedne z moich największych zmor. Niestety pomimo że robię regularnie maseczki i peelingi  wągry i zaskórniki są nadal choć o wiele większej ilości niż były wcześniej. Jednak ja chce je zminimalizować do minimum i ten krem zbliża mnie do celu.

-zmniejszenie przebarwień-choć nie pozbyłam się ich do minimum to jednak są one po tej kuracji z kwasem migdałowym o wiele mniej widoczne ,z czego się bardzo cieszę ,ponieważ po nietrafionych kuracjom dermatologicznym zostały duże ślady po trądziku

-złagodzenie trądziku-tak jak pisałam na początku od czasu do czasu wyskakują mi niespodzianki na twarzy. I nadal tak jest choć już występują choć te wysypy są o wiele łagodniejsze niż były wcześniej.Dla mnie wielkim plusem jest to że teraz wyskakują "łagodne" wypryski ,nie tak jak było wcześniej czyli ropne wulkany. 
-uregulował wydzielanie sebum-cera o wiele mniej sie przetłuszcza,nie muszę już używać matujących pudrów by nie świecić się w trakcie dnia


Kończąc mogę szczerze polecić Wam ten krem,jak za 34 zł(ja go w takiej cenie dorwałam)jestem bardzo zadowolona.Pory,zaskórniki i przebarwienia zostały zmniejszone z czego bardzo się cieszę.



A wy co o nim sądzicie ? Może go miałyście i możecie się podzielić opinią o nim.


Buziaki :*

6 komentarzy:

  1. lubię ten krem, choć wolę 5% - u mnie bez różnicy

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie zupełnie się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w wersji 5% i jednak efekty są, wiadomo, każdy ma inną skórę, ale ja polecam

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go i u mnie efekty były dość przeciętne. Nie zaszkodził mojej cerze, ale też nie przyniósł jakichś specjalnych efektów. Myślę, że warto na niego zwrócić uwagę, ale po prostu nie u każdego się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo dobrego słyszałam o tym kremie i sama nie wiem dlaczego jeszcze go nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Vegan Curly Hair , Blogger