Przedłużamy trwałość lakieru-Seche Vite



Dzisiaj post o moim wielkim ulubieńcu-to chyba mój ulubiony produkt do paznokci o mianowicie o Seche Vite- zużyłam go już dość dawno ,ale ciągle nie miałam czasu napisać recenzji. Skusiłam się na niego po wieli, wielu zachwytach na YT , blogach.









Produkt jest zamknięty w przyjaznej dla oka buteleczce ,nie wymagam od produktów do paznokci jakiegoś specjalnego opakowania .Dla mnie najważniejsze jest dla mnie żeby wygodnie mi się  go używało .Ja ma pojemność 14 ml wiem że są jeszcze mniejsze opakowania o pojemności 7 ml.Ma dosyć szeroki pędzelek, więc zwolenniczki cieniutkich pędzelków mogą być niezadowolone.



No i najważniejsze czyli działanie .Tak jak wiele naczytałam się o nim ,jak przedłuża trwałość lakieru i tworzy piękny efekt na paznokciach  to mogę się z tym zgodzić. Choć nie każdy lakier  się pod nim trzyma długo, lecz potrafi przedłużyć trwałość lakieru o nawet 4 dni na moich paznokciach ,które są ciężkie do malowania, bo choć nie są one kruche ,rozdwojone to lakiery krótko się na nich trzymają.



Teraz  nadszedł czas na minusy czyli gęstnienie-niestety dosyć szybko gęstnieje na zdjęciu widać ile produktu w moim przypadku się zmarnowało, bo tak strasznie gęstnieje że nawet przechylony do dołu nie zmienia położenia.



Cena  nie jest najniższa ale moim zdaniem za pojemność 14 ml zapłacimy około 25 zł a za 7 ml około 12-choć ceny są bardzo różne ,czasami uda się spotkać go nawet za 18 zł za 14ml,więc trzeba polować na okazję.



A wy co o nim sądzicie, wiem że są też przeciwnicy Seche Vite, ale wiadomo żaden produkt nie będzie u wszystkich się sprawować.Teraz używam Sally Hansen Insta Dry i jednak to nie jest to :(




Buziaki :*

7 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam, ale wszyscy tak chwalą, że jak skonczę moje good to go to się zaopatrzę z SV.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałby by się bo u mnie lakier od razu zlazi :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli jego zadaniem jest przedłużenie trwałości to z chęcią go przetestuję. W szczególności przyda się po wizycie u kosmetyczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo go lubię, za to, że przepięknie nabłyszcza, ale niestety dość szybko gęstnieje ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam. Musiałabym spróbować czegoś takiego, bo lakiery szybko schodzą z moich paznokci :/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Vegan Curly Hair , Blogger