Ecodenta-czarna pasta do zębów

Jakiś czas temu był szał na czarną pastę do zębów ,widziałam ją dużo na blogach jak i na YT ,wiem że też pojawiła się w jakiś pudełku  z kosmetykami ,i po tym postanowiłam stać się jej właścicielką,nie powiem skusiłam mnie obietnica wybielenia zębów,oczywiście podchodziłam z rezerwą do tego,a że moim kompleksem były zawsze zęby to kupiłam czarną pastę.



Opakowanie jest całkiem zwyczajne ,przypomina inne ,jedynie jest koloru czarnego co lekko wyróżnia je na rynku.Główną różnicą jest kolor pasty ,faktycznie jest ona czarna,jednak podczas mycia w kontakcie z wodą staję się szara i nie ma żadnych obaw o to że zabarwi ona nasze zęby.
Jestem zwolenniczką mocno odświeżających past nie mylić z wypalającymi jamę ustną,ta tego niestety nie robi ,mam wrażenie że mogłabym umyć zęby z trzy razy i dopiero wtedy czułabym tą 'świeżość' .
Co do wybielenia to także nie zauważyłam żadnych efektów,kompletnie żadnych,nie oczekiwałam wybielania takiego jak u dentysty jednak po tej paście nie ma nawet leciutkiego rozjaśnienia zębów.
Jedyne pozytywne co mogę o niej powiedzieć to ,to że była całkiem wydajna,jej koszt to około 15 zł więc nie ma tragedii a starczyła na półtora miesiąca gdzie czasem myłam zęby po 6 razy dziennie bo miałam uczucie że są brudne :/

Plusem jest jej skład ,jest to pasta naturalna bez zbędnej chemii ale zdecydowanie nie dla mnie.

Znacie ją ? Co o niej myślicie ? Obecnie kończę pastę z białą glinką ,o niej też napiszę parę słów.

2 komentarze:

  1. Oo, jestem pierwszym obserwatorem :):)

    Ciekawiła mnie bardzo ta pasta, liczyłam, że jednak będzie ładnie wybielać, tak się chyba nie skuszę:) Bardzo lubię pasty babci agafii, czasem myję też kokosem z sodą albo takimi domowymi wynalazkami bez fluoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ją i dla mnie była okej, ot jak zwykła pasta :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Vegan Curly Hair , Blogger